I feel good!!!

Ma simt foarte bine! Multumesc domnului pentru viata care o am si pentru toate sansele care mi le-a dat in viata asta! Ar fi bine ca cu totii sa ne simtim bine si toata lumea sa fie mai buna si mai putin egoista. Nu-mi place indiferenta oamenilor si imi pare rau ca ceea ce fac parintii fac si copii! Astfel vin din urma niste generatii de ne i-a frica (vbesc la general)!
Imi pare rau ca Madalina Manole a facut asemenea prostie si nustiu daca toti fanii o vor ierta, sau copilul ei! Spre exemplu cind baietelul ei va ajunge pe la 16 ani si sa zicem ca s-ar putea complexa pentru faptul ca e urit, in sinea lui si-ar putea zice : '' mai, eu nu ma vad un baiat frumos cum imi doresc sa fiu, s-a sinucis mama ca era asa frumoasa dar eu de ce n-as face-o ca oricum nu arat precum mi-as dori!'' Speram eu sa exagerez si sa gresesc! Pe Madalina Domnul s-o ierte si nimeni sa nu mai faca asa prostie ca traim putin si tre sa pretuim fiece clipa din viata asta prea scurta dar care ar putea fi extrem de frumoasa daca ne dam efortul! Have a beautiful life!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Dar din dar construim un centru social