Momente

Sunt momente cind ma simt fragila si fara de protectie, singura si neajutorata. Sufletul meu isi cauta locul  unde sunt acceptata asa cum sunt. Imi pare rau cind ma sacrific si nu sunt apreciata, intotdeuna sunt invinovatita, si atat de mult nu imi place cind se intimpla asta. Din aceasta cauza mi-e nu imi place sa judec, intotdeauna inteleg oamenii si incerc sa-mi dau seama din cauza carui motiv au gresit. Atunci ii inteleg!
Nustiu cum sa fac sa fiu perfecta! De mica am fost criticata, intotdeauna de mama! Criticata in familie, in fata rudelor, in fata strainilor...
Cu toate ca de fiecare data incerc sa fac totul bine.
Dar nu e deajuns...
Sufar...
???

Comentarii

  1. Salut!
    Ai un blog interesant si mai ales talent ... scrii foarte frumos. Te astept pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/.
    Un an nou fericit iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am mai avut un comentariul de foarte mult timp, multumesc mult de aprecieri.

    RăspundețiȘtergere
  3. postarea ta se potrivește de minune și în cazul meu. fiecare cuvințel, din curiozitate aș fi vrut să scrii mai mult.
    felicitări

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place ca depui suflet in ceia ce faci,chiar si atunci cind iti exprimi sentimentele!te cuprind

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Dar din dar construim un centru social