Avem pentru ce ne ruga...




Vreau sa scriu dar nustiu cu ce sa incep, totusi voi incepe a scrie despre ceea ce ma doare mai tare! In primul rind imi pare foarte rau ca rezultatele alegerilor sunt astea dar nu altelea mai bune unde AIE ar fi acumulat mandate indeajuns ca sa aleaga si seful statului. Faptul ca comunistii au luat aproape 40% arata ca in tara asta mai avem destui imbecili si o sumedenie de profani! Asta e - oamenilor le poti lua dar de dat mai greu, mai cu seama minte!

Imi pare groaznic de rau ca mi-am pierdut telefonul, si e atit de greu cind pierzi ceva de care te atasezi mult, odata cu el sau pierdut pozele - amintiri importante, pesele preferate cit si cele mai importante numere de telefon! In viata ne e dat sa si pierdem, ar fi culmea doar sa cistigam, dar totusi nu ma pot lasa batuta sa sper sa mi-l gaseasca politia...
Sarcina merge bine, as putea spune ca duc o sarcina usoara, imi fac griji pentru bebe, sper si ma rog cu toata puterea sufletului la Dumnezeu sa fie sanatos pruncul nostru, iar tratamentul care il duc sa nu ii dauneze! Tot odata imi e frica sa nu ne pedepseasca Domnul... dar eu cred ca ii va fi mila de noi si ne va proteja...
Cred ca trebuie sa ne rugam si pentru viitorul acestei tari, sperand ca va fi un viitor mai bun!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Dar din dar construim un centru social

I feel good!!!