Rezolutiile mele pentru 2011...

2o1o a trecut fuguta, si a fost un an cu roade bogate. Adica in acest an m-am casatorit si sunt in proces de a aduce un prunc pe lume! Partea rea e ca am reusit sa capat o boala ce imi da batai de cap dar principalul ca se trateaza si sper ca in 2011 sa scap de ea! Sfirsitul anului si in genere ultimele luni pot afirma ca m-am indragostit a doua oara de sotul meu, si sunt fericita iar sentimentul asta sper sa nu dispara niciodata. Deci obiectivele pentru 2o11 sunt urmatoarele:
1. Sa am succes in arta bijuteriilor hand-made
2. Sa nasc un copil sanatos, si sa ma descurc ca tinara mamica
3. Sa termin tratamentul, adica sa fac fata bolii
4. Sa maresc lista oamenilor de la care am ce invata
5. Sa citesc barem a patra parte din Biblie
6. Sa termin anul universitar cu o medie nu mai jos de 8
7. Sa ma ocum mai mult de sanatatea mea si a familiei mele
8. Sa citesc cel putin 3 carti
9. Sa fiu o gospodina mai buna
10. Sa particip la bugetul familie
11. Sa fiu mai activa pe blog
12. Sa-mi procur un aparat de fotografiat profesional
13. Sa ajut pe cine si cum pot
14. Sa duc la bun sfirsit toate aceste obiective
Astea sunt citeva-i rezolutii dar sunt sigur ca in timp se vor mai adauga o sumedenie. Principalul sa le indeplinesc pe toate...

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Dar din dar construim un centru social

I feel good!!!