Bucurie...

Astazi am citit blogul Fetei cu stilul ceea ce mi-a adus buna dispozitie, m-a facut sa-mi creasca pofta de viata si m-a motivat ca cit mai repede sa fac schimbari la propriul look, in ultima perioada m-am neglijat prea mult toata atentia acordindu-i-o bebelusului, adica lui Darius-Matei. Astazi ne-au externat si in sfirsit dupa opt zile mergem acasa... uraaaaaaaaaa! Am impresia ca jumatate de an am lipsit. Important ca Darius e bine. Mi-am propus ca in fiecare dimineata la ora 6.00h sa iesim in parc sa stam 2 ore sub pini ca sa ne intarim imunitatea si aparatul respirator. Stiu ca imi va fi greu sa ma trezesc dimineata dar trebuie...
Vreau sa remarc ca chisinaul e bestial, e atit de verde si frumos, parca nu mai e asa murdar si urit ca odinioara, sunt strazi acoperite de copaci, aveam impresia ca merg printr-un tunel, minunat...


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Dar din dar construim un centru social

I feel good!!!