Iubesc Moldova!

Nu sunt in stare sa povestesc cite ceva acum dar sunt gata sa raspund la citeva intrebari :
Cel mai de pret lucru: copilul meu.
Cand sunt suparat/a: rabd, uneori plang.
Cand vreau sa ma relaxez: Intru pe net.
Locuri unde as trai: in Anglia.
Cel mai fericit/a am fost: cand mi-am vazut copilul in brate.
Nu spun nu propunerii: care te ajuta sa inveti lucruri noi si frumoase.
Ma feresc de : de oamenii rai.
Am emotii cand: sunt in fata unui public, rosesc si imi tremura vocea.
Regret ca: sunt bolnava.
Nu as renunta niciodata la: Dumenezeu.
Cei mai buni prieteni: ii pretuiesc si vreau mai aproape de mine.
Ma enervez cand : sunt obosita.
O zi perfecta: fiecare zi e una perfecta pentru mine. Sincer.
Ce te motiveaza sa scrii pe blog? Totul.
Cum reactionezi la comentarile negative ? Chiar nu am comentarii negative.
Cum te-a schimbat pe tine blogul ? Mi-a dat incredere.
Sau alte persone care le-ai cunoscut in blogosfera? M-au invatat lucruri pozitive.
Cine te-a influentat sa faci blogul ? Blogosfera. Cred, nustiu!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Dar din dar construim un centru social

I feel good!!!