Cancer

Boala asta distruge atitea vieti nevinovate. Nu o intereseaza virsta, sexul sau ce fel de om esti. De curind a decedat o femeie deosebita pe care cu parere de rau nu am ajuns sa o cunosc cu toate ca mi-as fi dorit, e vorba de bloggerita Ina Coretchi iar blogul ei il gasiti aici, eu am cunoscut-o prin intermediul blogului. La fel ca si ea am sperat si eu ca va invinge boala, dar probabil Dumnezeu are nevoie de mai multi ingeri acolo linga El si de aia a lut-o de linga familie.
Cind ma gindesc la ea de fiecare data imi vine sa pling, imi e mila de sotul si fiul  care au ramas singuri, e o durere de nedescris, imi pare foarte rau... Nu as vrea sa stiu niciodata ce inseamna sa pierzi un membru al familiei. Speram ca timpul va vindeca toate ranile lasate in urma acestei pierderi. Odihneste-te in pace draga Ina...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Dar din dar construim un centru social

Momente