Fum de tigara, scrum...



Fum de tigara…scrum…acum am un drum..miine…intotdeauna…Cuvinte subtiri ca hirtia de la tigara…cu sensuri multe si grele ca intunericul noptii ce se masoara in tone…Amintiri…rapite pe o clipa de trecutul vreurilor ce nu ti le mai da inapoi cu aceeasi intensitate ca atunci…ca mine…ca intotdeauna…Un gind…un gind rupt dintrun context ce nu-i da putere sa fie asa cum ar fi trebuit sa fie…dar e…este asa cum l-am nascut…asa cum l-am lasat sa apara…neimplinit…ars de prejudicii…Mergem…spre drumuri fara de inteles…Toate drumurile duc acolo…acolo unde nu este nimic ce ne-ar putea face fericiti….Fericirea nu este “undeva”, fericirea e in drum spre “undeva”…Maninca, Roagate, Iubeste…mai lasa la o parte o lume intreaga si fii tu,acel ce n-a fost niciodata…fii singur intr-un “tot” ,fii TU ‘totul” …

by Elena Cirlig

Comentarii

  1. pai cum sa zic,elena asta o fi avind ea o fantezie destul de nebunatica daca scrie asa ceva,,,,ca nu se prea intelege ce a vrut ea sa zica prin aceste cuvintsele...tu ce zici?
    deodata cnd am citit primele 3 cuvinte: am zis: asta imi pare cunoscut :D mam bucurat ca lai postat,multumesc mult :*:*:*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Dar din dar construim un centru social

I feel good!!!