1.Principala mea trasatura: fidelitatea...
2. Calitatea pe care doresc sa o intilnesc la un barbat: respectul fata de persoana iubita
3.Calitatea pe care o prefer la o femeie: sinceritatea
4.Ce pretuiesc mai mult la prietenii mei: loialitatea... si nu doar...
5. Principalul meu defect: neincrederea in propria persoana
6.Indeletnicirea mea preferata: Hand made-urile...orele petrecute in internet ceea ce nu e bine deloc
7.Fercirea pe care mi-o visez: sa nasc un prunc sanatos... Ar fi cea mai mare fericire a mea... dar fie voia Domnului...
8.Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire: aici tot ar fi vorba de copil adica - (sa nu dea Domnul) sa se intimple vreo nenorocire cu pruncul nostru...
9.Locul unde as vrea sa traiesc: acolo unde sa-mi fie mie si familiei mele acoperite toate necesitatile
10.Culoarea mea preferat: nu am o culoarea preferata anume, toate imi plac in dependenta de moment...
11.Floarea care imi place: aproape toate, in deosebi cele de cimp!
12.Pasarea preferata: Idee nu am...
13.Prozatorii mei preferati: Ion Druta...
14.Poetii mei preferati: nu-mi prea plac poeziile...nu citesc!
15.Eroii mei preferati din literatura: Eroii pozitii...
16.Eroinele preferate din literatura: eroinele pozitive...
17.Compozitorii mei preferati: Vivaldi..
18.Pictorii mei preferati: cei basarabeni...
19.Eroii mei preferati din viata reala: nustiu daca am intilnit asa ceva...
20.Ce urasc cel mai mult: rautatea oamenilor unul fata de celalalt
21.Calitatea pe care vreau sa o am din nastere: perseverenta...
22.Cum as vrea sa mor: imbatrinita-fericita si inconjurata de nepoti...
23.Greselile ce-mi inspira cea mai mare indulgenta: Atunci cind nu perseverez in scourile mele cred...
24. Deviza mea: Nu pot sa scriu acum o diviza dar stiu ca dragostea si increderea in Dumnezeu ma va ajuta sa am o viata frumoasa...

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Dar din dar construim un centru social

Momente