It's a wonderful life...


Dupa doua zile de cosmar cind problemele ma copleseau si ma chinuiau atit ziua cit si noapte, azi imi dau seama ca viata e frumoasa si ca nu merita sa-mi strivesc sufletul pentru problemele cotidiene care de altfel toata viata ne vor chinui! Ma bucur ca ma simt bine iar lucru asta se datoareaza faptului ca am dormit bine iar dimineata m-am trezit binedispusa...
Ma bucur enorm ca a nins afara si e atit de frumos, asteptam aceste momente ca un copil mic sau poate pentru ca port in burtica un bebe! Apropo, ieri am facut eco, mi-au zis ca e bine, copil e dezvoltat normal, mi-a aratat si inimioara cum bate si ca e dezvoltata destul de bine se vedeau si cele 4 camere ale ei, si ma bucur enorm ca e bine iar pentru asta ii multumesc de mii de ori Domnului ca area grija de noi si ca ne asculta rugaciunile!





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Dar din dar construim un centru social

Momente