In sfirsit...

A trecut o luna si ceva de cind nu am mai scris nimic, imi pare rau dar uneori nu dispuneam de timp alteori de inspiratie! Exact de o luna tot timpul meu liber il acord noii mele pasiuni - arta bijuteriilor handmade! Imi da o placere deosebita ceea ce fac si ma bucur ca imi pot folosi imaginatia in scop util!
Acum sunt in 33 de saptamini, si imi e tot mai greu, dar fac fata inca. Si cel mai important stiu ca o sa fie bine! Bebe e destul de activ, atit ziua cit si noaptea, fapt ce ma bucura... Sesia am finalizat-o bine, si acus se apropie cealalta, asa ca sper sa ajung la ea si sa nu fiu spitalizata in acea perioada caci tocmai atunci se apropie sorocul!
Iar azi e 8 martie, simt un pic atmosfera de sarbatoare, insa nu foarte tare... am impresia ca ma incep a obisnui cu monotonia sarbatorilor...
Si simt tot mai mult cum se apropie primavara, iar asta e minunat! Anul asta mi-a fost mai dor ca de obicei... Si sunt fericita ca e tot mai aproape, fiindca imi da puteri sa lupt, sa fiu puternica si sa rezist pina la capat. Si imi doresc foarte mult ca vara sa o incep sanatoasa si fara chinuri...



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Dar din dar construim un centru social

I feel good!!!