Vin schimbările

În sfîrşit au venit schimbările în viaţa noastră, prima şi cea mai importantă e trecerea la un regim, dacă ultimii trei ani ne-am obisnuit sa ne trezim la 9.00 sau 10.00 şi să ne culcăm la 23.00 sau 00.00, acum gata,  trezirea la ora 7.00 şi culcare 21.30. De luni mami are un nou servici iar Darius merge la grădiniţă. Ştiu că ne v-a lua un timp pîn ne vom obişnui dar o să reuşim să ne adaptăm. Schimbările întotdeauna sunt benefice cred eu.

Îmi doresc cîte un pic să trecem la meniul vegetarian, apoi la raw vegan, ştiu că nu va fi simplu dar trebuie să ne protejam sănătatea, care e atît de vulnerabila astăzi. 
Mă bucur ca vine toamna, îmi era dor de ea, e anotimpul preferat. 
Asculta-ti aici cea mai frumoasă melodie dedicată toamnei:

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Dar din dar construim un centru social

I feel good!!!